Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Pályázat incontinentia termékek beszerzésére

  • Intézmény: Dr. Sipos Ferenc Parkerdő Otthon
  • Cím: Szentes, Kováts Károly u. 3. 6600
  • Tel/fax: 63/850-020
  • Email: parkerdo@szentes.hu
  • Kapcsolattartó: Bolyánné Szamosközi Gabriella

Feladat: Az intézmény lakóinak receptek alapján megrendelt incontinentia termékek beszerzése, kiszállítása az intézménybe.

Beszállítandó termékek: elsősorban TB támogatásra, szakorvosi javaslatra felírható incontinentia védőeszközök és vizeletfelszívó segédeszközök.

Az inkontinencia termékekkel szemben elvárt minimum feltételek:

  • Méret: S-XL
  • Dupla cellulóz mag (a gyors nedvességelvezetés és a bőrszárasság érdekében)
  • Indikátorcsík, amely jelzi az esedékes csere optimális időpontját
  • Legyen a termékeken a méretre és  befogadó kapacitásra vonatkozó bármilyen  jelölés ha a termékek használat során kikerülnek a csomagból akkor a pelenkázó kocsiról a megfelelő méretű kerüljön a betegre.
  • Ívelt combgumírozás, amely az eltérő anatómiai adottságokhoz való igazodást teszi lehetővé
  • Elöl, hátul derékgumírozás, amely a teljesen biztonságos rögzítést teszi lehetővé az eltérő anatómiai adottságú betegeknél
  • Többször (minimum 3X) visszazárható rögzítés úgy, hogy a tökéletes stabil rögzítést továbbra is biztosítsa és a külső borítás ne sérüljön.
  • Termék teljes felülete legyen légáteresztő, biztosítva a bőr szellőzését és ezáltal a decubitus megelőzést
  • A pelenka derékpántos rögzítési móddal rendelkezzen a lakók toalett tréningjének elősegítése illetve a könnyű felhelyezhetőség érdekében

A szállítás a megrendeléstől számított 1 héten belül történjen meg.

A számla az intézmény nevére, a szállítólevél pedig receptenkénti megbontásban részletezve kerüljön kiállításra.

A pályázathoz mellékelni kell hasonló legalább 100 főt ellátó bentlakásos intézményi referenciát.

A pályázatban kérjük részletezni a fizetési feltételeket, garanciát, szállítási feltételeket és egyéb kedvezményeket.

Benyújtási határidő: 2011. március 16.

A szolgáltatás a nyertes pályázóval szerződéskötés után 2011. március 20.-tól nyújtható.