Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Hírek

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

Szentesi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében közútkezelő ügyintéző munkakör/feladatkör betöltésére.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. 01. 31. 00:00

Pályázat benyújtásának módja: Zárt borítékban: Szentesi Polgármesteri Hivatal 6600 Szentes, Kossuth tér 6. címre “közútkezelő” , ikt.sz: SZ/441/2025. megjelöléssel.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. 02. 15. 00:00

Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025. 03. 01.

A teljes hirdetmény itt tekinthető meg: AllasHirdetes_kozutkezelo_ugyintezo

 

Útlezárás a Városháza mellett

Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy 2025. január 10-én, pénteken 8:00 órától 16:00 óráig munkavégzés miatt a Szentes Városháza épületének a Kossuth téri homlokzata előtti gyalogjárda és kerékpárút, valamint az Erzsébet téri homlokzata előtti gyalogjárda és párhuzamos kialakítású gépjármű parkolóhelyek lezárásra kerülnek. A gyalogos és kerékpáros forgalom, illetve a parkolás a fenti időszak alatt a lezárt területeken nem lehetséges.

Kérjük Önöket, hogy a fent jelzett területeket a lezárás ideje alatt ne használják, gépjárműveikkel ne álljanak a párhuzamosan kialakított parkolóhelyekre a balesetveszély elkerülése és az anyagi kár megelőzése miatt!

Megértésüket és segítő közreműködésüket előre is köszönjük!

Szentesi Polgármesteri Hivatal
Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda

A nyugdíjas pedagógusok részére ismét lehetőség nyílik díszoklevél igénylésére

Díszoklevél adományozására jogosult az a pedagógus, aki legalább 30 év szolgálati idővel rendelkezik – méltányosságból az intézmények ettől eltérhetnek – és 50, 60, 65, illetve 70 évvel ezelőtt kapta óvónői, tanítói, tanári oklevelét.

A Szentes Város Önkormányzat Polgármesteri Irodája (6600 Szentes, Kossuth tér 6. I. em. 218-as iroda, tel.: 63/510-345) az arany, gyémánt, vas, rubin díszoklevelek adományozásával kapcsolatos ügyintézéshez segítséget nyújt, illetve felterjeszti az illetékes felsőoktatási intézményhez a szentesi jelentkezők kérelmét.

Benyújtási határidő: 2025. január 24. (péntek)

Az arany díszoklevél igényléséhez csatolandó dokumentumok:

  • eredeti oklevél másolata,
  • rövid szakmai önéletrajz (munkahely, beosztás, kitüntetés),
  • szolgálati idő igazolása (munkakönyv másolata)
  • Adóazonosító jel,
  • TAJ-szám,
  • Nyilatkozat, hogy hol kívánja átvenni a díszoklevelet.

A gyémánt-, vas- és rubindiploma-kérelemhez a rövid szakmai önéletrajzot és a korábbi díszoklevél másolatát kell mellékelni.

A felsőoktatási (jogutód) intézmény a beadványokat a fenti okmányok megléte esetén fogadja, és dönt a díszoklevél adományozásáról.

Szentes Város Önkormányzat
Polgármesteri Irodája

Természetalapú megoldások a város és a természetes vizek összekapcsolására Szentesen

A projekt célja, hogy természetalapú megoldások alkalmazásával és a természetalapú fejlesztési lehetőségek bemutatásával együtt a város átszelő Kurca Nagyörvény szakaszán egy vízi, vízparti közösségi tér jön létre.

A projekt keretében a Kurca Nagyörvény szakasza mentén a parti létesítmények, zöldfelület rendezés és víziállás létesítése fog megvalósulni.

Javában zajlanak a közbeszerzés előkészítő munkálatok a várhatóan 2025. tavasszal kiírásra kerülő kivitelezési közbeszerzéshez.

A projekt az NBS4 Cities (HUSRB/23R/11/019) keretében valósul meg, és a természet adta lehetőségek kihasználásának bemutatására törekszünk fenntartható megoldásokkal.

Közvilágítási hibabejelentő

A közvilágítási berendezések rendeltetésszerű működése érdekében az Önkormányzat és az MVM is mindent megtesz azért, hogy a közvilágítással kapcsolatos hibák folyamatosan, és minél rövidebb idő alatt elhárításra kerüljenek.

Szentes Város Önkormányzata kéri a Tisztelt Lakosságot, hogy amennyiben közvilágítási hibát észlelnek, szíveskedjenek azt közvetlenül bejelenteni a szükséges adatok megadásával (bejelentő, helyszín, észlelt hiba típusa) a közvilágítási berendezéseket üzemeltető MVM Lumen Kft-hez.

 

Közvilágítási hibák bejelentésére az alábbi elérhetőségeken van lehetőség:

Telefonos ügyfélszolgálat hibabejelentő vonala: 06-62-565 881 (4-es menüpont, a nap 24 órájában hívható)

E-mail: kozvilagitashiba@mvm.hu

Közvilágítási hibabajelentő online felülete az alábbi linken érhető el: www.mvmnext.hu/aram/pages/aloldal.jsp?id=6342411

 

Köszönettel: SZKÖH Műszaki Iroda